Makkelijk en lekker slank

Je wilt graag op je gewicht letten, maar dan wel lekker en makkelijk. Probeer dan eens de maaltijdshakes en maaltijdrepen van Etos eigen merk. Gezond en lekker, essentiële vitamines en mineralen voor een uitgebalanceerd dieet. En dat al vanaf € 0.95!

De maaltijdshakes en -repen van Etos vervangen 1 à 2 maaltijden per dag om je te helpen bij het kwijtraken van wat kilo's. De shakes zijn heerlijk romig van smaak en in elke doos zitten 10 handige sachets om in je tas mee te nemen. Zo heb je ze altijd lekker bij de hand. Kies uit 4 verschillende smaken: café latte, rood fruit, chocolade en vanille. Kilo's kwijtraken was nog nooit zo makkelijk en voordelig!

Met zoveel verschillende smaken kun je met nog meer variatie 1 of 2 maaltijden per dag vervangen en zo je ideale gewicht bereiken en behouden. Dat is niet alleen makkelijk, het is ook nog eens lekker!

Het vervangen van 1 maaltijd per dag ondersteunt de gewichtsbeheersing. Het vervangen van 2 maaltijden per dag helpt bij het afslanken. KOAG/KAG nr 38-1214-1660.

Maaltijdshakes

Verkrijgbaar in de smaken choco de luxe, café latte, rood fruit,
en vanille.
Per doos € 5.99

Maaltijdrepen

Verkrijbaar in de smaken pinda nougat, chocolade, muesli kokos en framboos witte chocolade.
Per stuk vanaf € 0.95

7x slim

Laat maar staan! Wist je dat in één glas 'gezond' vruchtensap zomaar 8 suikerklontjes zitten?

Las regelmatig een balansdag in. Vervang die dag een of twee maaltijden met een shake of een reep. Het vervangen van 1 maaltijd per dag ondersteunt gewichtsbeheersing; het vervangen van twee maaltijden helpt bij het afvallen.

Gun jezelf 3 x per dag een snackje. Een handje naturel popcorn bevat slechts 39 calorieën, 10 gram pure chocolade bevat er 54.

Bewerkt voedsel bevat vaak toegevoegde suikers. Eet zo veel mogelijk vers en van het seizoen. Diepvriesgroente wordt vaak snel na het oogsten ingevroren en kan dus reuze vers zijn.

Niet te streng zijn voor jezelf! Denk: natuurlijk neem ik een lekker koekje bij de thee,
maar ik neem er geen twee, want ik wil graag afvallen.

Ga niet elke dag op de weegschaal staan. Je gewicht fluctueert van dag tot dag.
Eens per week wegen is meer dan genoeg. Beloon jezelf!

Het is beter om elke dag een half uur matig intensief te sporten dan eens per week een
uur zeer intensief. Onthoud: traplopen, tuinieren, fietsen en wandelen is óók bewegen.