ETOS-WINKEL IN MAASSLUIS VOLLEDIG VERNIEUWD

Beverwijk, 16 september - Na een verfrissende metamorfose heropent de Etos-winkel aan de Mesdaglaan 195 in Maassluis op zaterdag 26 september haar deuren. Een van Nederlands grootste drogisterijketens op het gebied van beauty, gezondheid en lichaamsverzorging viert die dag feest met haar bezoekers. Naast scherpgeprijsde kwaliteitsproducten biedt Etos de klant een ruime keuze in assortiment, goede service en een prettige winkelomgeving. En voor alle klanten zijn er op de openingsdag bovendien tal van leuke acties en speciale aanbiedingen!

Franchisenemer Ria Trimp is trots op het resultaat: "Het is altijd spannend zo'n verbouwing. Gaat het lukken om alles op tijd af te hebben? En hoe zullen de klanten reageren op de nieuwe winkel? Gelukkig is alles goed verlopen en zijn we enthousiast over het resultaat! De winkel heeft nu een veel frissere uitstraling en is een stuk ruimer en overzichtelijker geworden. Etos staat al jaren aan de top op gebied van service, keuze én lage prijzen, daar is gelukkig niets aan veranderd. Bovendien hebben we voor elke portemonnee de allergrootste keuze, zowel op gebied van gezondheid, beauty en dagelijkse verzorgingsproducten, maar ook met een uitgebreid assortiment babyverzorging én de leukste cadeau-artikelen."

Op je voordeligst

Het succes van Etos is niet alleen te danken aan de uitgebreide keuze en goede service. Juist in deze tijden is het goed te weten dat Etos altijd vaste lage prijzen heeft op de bekende A-merken, met wekelijks ook nog eens vele aanbiedingen. En het vertrouwde Etos eigen merk biedt natuurlijk al jaren goede kwaliteit voor een verrassend lage prijs. Zo mogelijk nóg voordeliger zijn de dagelijkse verzorgingsartikelen in de vernieuwde voordeelselectie van Etos. Van handcrème en douchegel, tot dag- of nachtcrème, deze zijn te vinden tegen de allerlaagste prijsjes op het schap (vanaf euro 0,45). Bij Etos ben je echt altijd op je voordeligst!

Etos trakteert klanten

De klanten van Etos aan de Mesdaglaan 195 worden tijdens de opening op zaterdag 26 september getrakteerd op diverse speciale aanbiedingen en cadeaus. "De eerste 25 klanten worden extra door ons verwend en ontvangen bij besteding vanaf 5 euro gratis een gevulde toilettas. Ook hebben we '2 halen 1 betalen' acties op producten als Nivea deospray, Etos luiers, Etos gezichtsreiniging en Andrélon shampoo en ontvangen de eerste 1000 klanten een Etos Max Volume Mascara of Etos Xtra Strong gel. We vieren deze feestelijke dag met onze klanten!" aldus Ria Trimp.