Over Etos Cadeau sparen

Vragen over Mijn Etos

Heb je een vraag over Mijn Etos? Lees dan de veelgestelde vragen.

Mijn Etos

Wat is Mijn Etos?

Mijn Etos is het programma dat extra voordeel biedt voor alle klanten van Etos. Je kunt je voor dit programma online aanmelden. Door je aanmelding voor dit programma profiteer je van diverse voordelen.

Als deelnemer van Mijn Etos kun je je inschrijven voor verschillende nieuwsbrieven met daarin extra voordeel. Deelnemers via de app ontvangen het extra voordeel ook in de app.

Je kunt ervoor kiezen om Mijn Etos nog persoonlijker te maken door enkele persoonlijke gegevens in te vullen in ‘Mijn account’. In aparte nieuwsbrieven ontvang je - afhankelijk van je instellingen - nieuws, tips en extra voordeel. Als je ervoor kiest, ontvang je bovendien een kadootje voor je verjaardag.

Je bepaalt zelf wat Etos wel en niet van je mag weten. We vragen alleen om je persoonlijke gegevens om je nog beter van dienst te kunnen zijn. In geen geval verstrekt Etos persoonsgegevens aan derden voor commerciële doeleinden. Meer informatie is te vinden op deze pagina: Privacy.

Wat zijn de voordelen van Mijn Etos?

  • Je spaart altijd voor gratis producten. Kijk hier welke spaaracties via Mijn Etos verlopen.
  • Extra voordeel, zoals korting op producten en gratis samples, en informatie gebaseerd op jouw aankopen bij Etos en door jou ingevulde interesses.
  • Een stappenteller met beloningen in de vorm van extra spaarpunten voor het spaarprogramma Etos Cadeau Sparen.

Welke voordelen van Mijn Etos werken op de webshop?

Mijn Etos is helaas nog niet volledig geïntegreerd is in de Etos webshop. Het verzilveren van spaarkaarten en extra voordeel werkt nog niet. Ook de Mijn Etos Only acties gelden nog niet op de webshop. Extra voordeel en volle spaarkaarten kunnen alleen in Etos winkels verzilverd worden.

Alleen het krijgen van spaarpunten werkt op de Etos webshop. Wanneer je ingelogd bent worden de spaarpunten automatisch bijgeschreven na je aankoop.

Moet ik mij aanmelden om de voordelen van Mijn Etos te ontvangen (anonieme kaart)?

Ja, je moet je aanmelden om van de voordelen van Mijn Etos te profiteren. Met een niet geregistreerde Etos kaart (een anonieme kaart) biedt Mijn Etos geen voordelen.

Met een niet geregistreerde Etos kaart kun je wel punten sparen voor Etos Cadeau Sparen. De reden hiervoor is dat we je ook voor je eerste aankopen spaarpunten willen geven, ook als je je nog niet hebt aangemeld voor Mijn Etos. Deze spaarpunten worden maximaal 1 jaar vastgehouden en je moet de kaart dan wel bij elke aankoop (hebben) laten scannen. Om volle spaarkaarten te verzilveren, moet je je eerst aanmelden.

Wat doet Etos met mijn gegevens?

Etos B.V. is verantwoordelijk voor de verwerking van persoonsgegevens zoals beschreven in het privacybeleid van Etos (te vinden op de pagina Privacy).

Bij aanmelding voor Mijn Etos maak je een account aan, waarvoor je je voornaam, e-mailadres en een wachtwoord moet opgeven. Deze gegevens worden door Etos onbeperkt bewaard, totdat je ze wijzigt of je je uitschrijft.

Als deelnemer van Mijn Etos ontvang je extra voordeel. Om dit voordeel persoonlijk te maken, gebruikt Etos een aantal gegevens van jou, waaronder: welke producten je bij ons koopt (m.u.v. producten die iets zeggen over je medische gesteldheid of je seksuele leven), het bedrag dat je per keer bij Etos besteedt, in welke winkel en via welk kanaal je je aankopen doet, van welke Etos aanbiedingen je gebruikmaakt, wat je in onze nieuwsbrief aanklikt en je websitebezoekgegevens. Deze gegevens worden door Etos maximaal 27 maanden bewaard, waarna ze onomkeerbaar worden versleuteld en niet te herleiden zijn.

Je kunt ervoor kiezen om Mijn Etos nog persoonlijker te maken. Dit doe je door enkele persoonlijke gegevens in te vullen in je account of in de app bij 'Mijn account'. De gegevens die je invult worden door Etos onbeperkt bewaard, totdat je ze wijzigt of je je uitschrijft voor Mijn Etos.

Je bepaalt zelf wat Etos wel en niet van je mag weten. We vragen alleen om jouw persoonlijke gegevens om je nog beter van dienst te kunnen zijn. Meer informatie is te vinden op de pagina Privacy.

Hoe beveiligen wij je gegevens?

Etos gaat uiterst zorgvuldig om met je persoonsgegevens. Wij hebben verschillende technische en organisatorische maatregelen genomen om je persoonsgegevens te beveiligen tegen verlies of onrechtmatig gebruik. Zo beveiligen wij onze systemen en applicaties volgens de geldende standaarden voor informatiebeveiliging, zoals Control Objectives for Information and related Technology (CobiT) en de Standard of Good Practice for Information Security (ISF, 2011). Meer informatie is te vinden op de pagina Privacy.

Waar kan ik terecht met vragen en verzoeken om inzage, verwijdering etc. van gegevens?

Je kunt op elk moment meer informatie of inzage vragen in specifieke gegevens die Etos over je verzamelt en deze laten corrigeren of verwijderen door een verzoek op te sturen naar privacy@etos.nl. Je kunt een verzoek om jouw gegevens in een vaak voorkomend bestandsformaat ook aan dat adres richten. We reageren in beginsel binnen vier weken op jouw verzoek. Het is ook mogelijk om deze verzoeken per post te richten aan:

Etos
Afdeling Etos Consumentenservice
Postbus 3101
1500 HE Zaandam

Meer informatie is te vinden op de pagina Privacy.

Waar kan ik het privacybeleid van Etos vinden?

Het privacybeleid van Etos is te vinden op de pagina Privacy.

Aanmelden

Hoe kan ik me aanmelden voor Mijn Etos?

Je kunt je op twee manieren aanmelden voor Mijn Etos:

  • Met een Etos kaart kun je via Etos.nl een account aanmaken voor Mijn Etos. Klik hier om je aan te melden voor Mijn Etos. Het is ook mogelijk om de kaart later op te halen in de winkel en toe te voegen aan je account.
  • Met de gratis Etos app. De Etos app kun je downloaden in de App store of via Google Play. Zodra je de app hebt gedownload, kun je je aanmelden voor Mijn Etos.

Je kan ook de Etos app én kaart naast elkaar gebruiken. Wanneer je in de app naar 'Mijn account' gaat en het bestaande kaartnummer wijzigt in het kaartnummer dat op de plastic kaart staat en dat opslaat, dan kan je in vervolg zowel de app als de plastic kaart gebruiken. Beiden hebben dan namelijk hetzelfde kaartnummer. Bij aanmelding vragen we je om je voornaam, e-mailadres en een wachtwoord in te voeren. Je hoeft je slechts eenmalig aan te melden. Daarna kun je altijd bij je gegevens door in te loggen. Na inloggen kun je je gegevens en aanmelding te allen tijde wijzigen.

Mijn e-mailadres blijkt al in gebruik te zijn voor Mijn Etos, wat nu?

Controleer of je je e-mailadres correct hebt ingevoerd. Zo niet, typ dan alsnog het juiste e-mailadres in.

Als de foutmelding blijft, kan het zijn dat je je al eerder hebt aangemeld voor Mijn Etos. Klik op ‘wachtwoord vergeten’ en vul je e-mailadres in. Je krijgt een mail waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken voor je account.

Het door mij opgegeven wachtwoord wordt niet geaccepteerd, wat nu?

Het wachtwoord dient aan een aantal eisen te voldoen: minimaal 6 karakters, waarvan minimaal 1 letter en minimaal 1 cijfer. Controleer eerst of je wachtwoord aan de eisen voldoet.

Mocht het probleem blijven bestaan, neem dan contact op met de Etos Consumentenservice.

Mijn app of webpagina loopt vast, wat nu?

“Refresh" de pagina. Mocht dat niet lukken, probeer het na enkele minuten opnieuw. Als dat niet lukt, sluit de browser en open deze na enkele minuten weer. Probeer je vervolgens hier alsnog aan te melden. App: sluit de app af en open deze weer. Controleer bovendien of je een internetverbinding hebt (WiFi, 3G of 4G).

Inloggen

De app of webpagina loopt vast als ik probeer in te loggen, wat nu?

“Refresh" de pagina. Mocht dat niet lukken, probeer het na enkele minuten opnieuw. Als dat niet lukt, sluit de browser en open deze enkele minuten weer. Ga vervolgens opnieuw naar inloggen. App: sluit de app af en open deze weer. Controleer bovendien of je een internetverbinding hebt (WiFi, 3G of 4G).

Ik heb mij aangemeld voor Mijn Etos, maar kan niet inloggen, wat nu?

Controleer of je niet op de ‘account aanmaken’ pagina zit. Om in te loggen ga je naar inloggen en vul je je e-mailadres en wachtwoord in bij ‘ik heb al een account’.

Lukt het inloggen via de app niet, controleer of je niet per ongeluk op de 'aanmeldpagina' bent. Bij het herstarten van de app kom je altijd eerst op de aanmeldpagina terecht. Rechts bovenin het scherm zit een kruisje waardoor je, als je daar op klikt, van de aanmeldpagina naar de inlogpagina gaat. Daarna log je in met je bestaande inloggegevens.

Controleer of je het juiste e-mailadres en wachtwoord gebruikt. Mocht je je wachtwoord vergeten zijn, vraag dan via "Wachtwoord vergeten" een nieuw wachtwoord aan.

Mocht het probleem blijven bestaan, neem dan contact op met de Etos Consumentenservice.

Mijn e-mailadres lijkt onjuist, wat nu?

Wanneer je in je account ziet de je e-mailadres verkeerd is, kun je dit nog aanpassen. Mocht dit niet lukken, neem dan contact op met de Etos Consumentenservice.

Mijn wachtwoord is onjuist, wat nu?

Controleer of je het juiste wachtwoord gebruikt (misschien staat caps lock aan).

Als het niet lukt, vraag dan een nieuw wachtwoord aan via "wachtwoord vergeten". Je ontvangt dan een e-mail met een link om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, maar heb geen e-mail ontvangen om een nieuw wachtwoord in te stellen, wat nu?

Controleer of je het juist e-mailadres hebt ingevoerd (het e-mailadres waarmee je je ook hebt aangemeld voor Mijn Etos).

Het kan ook zo zijn dat de e-mail voor het aanpassen van het wachtwoord in je junk-, spam- of reclamefolder terecht is gekomen.

Als je wel het juiste e-maiIadres gebruikt en de mail staat ook niet in hun junk-, spam- of reclamefolder, vraag dan een nieuw wachtwoord aan via "Wachtwoord vergeten". Je ontvangt dan opnieuw de e-mail met een link om je wachtwoord in te stellen.

Mocht dit niet lukken, probeer het dan na enkele minuten opnieuw.

Mocht het probleem blijven bestaan, neem dan contact op met de Etos Consumentenservice.

De link in de e-mail om een nieuw wachtwoord in te stellen werkt niet, wat nu?

Controleer of de link niet verlopen is. Als de link wel verlopen is, vraag dan opnieuw een e-mail met een link aan via "Wachtwoord vergeten". Je ontvangt dan een nieuwe e-mail met link. Probeer deze link.

Mocht dit niet lukken, probeer het dan na enkele minuten opnieuw.

Mocht het probleem blijven bestaan, neem dan contact op met de Etos Consumentenservice.

Mijn account is geblokkeerd, wat nu?

Nadat je account is geblokkeerd, wordt er een e-mail verstuurd waarin de uitleg staat hoe je het account weer kan deblokkeren.

De datum die in de mail staat geeft weer voor welke datum je het account moet deblokkeren. Je dient binnen 10 dagen het account te deblokkeren, anders vervalt de link in de betreffende mail.

Mijn account

Wat is Mijn account?

Zodra je je hebt aangemeld voor Mijn Etos heb je een account. Hier staan al je gegevens overzichtelijk bij elkaar. Na aanmelden zijn dit in eerste instantie alleen je voornaam, e-mailadres, wachtwoord en kaartnummer. Als je je voor extra onderdelen van Mijn Etos aanmeldt of bijvoorbeeld je Air Miles kaart koppelt, worden de bijbehorende gegevens ook in je account bijgehouden. Je kunt de gegevens in je account altijd zelf wijzigen of verwijderen.

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

Je kunt via 'Mijn account' je gegevens wijzigen of verwijderen. In de Etos app, vind je je account onder "Mijn account". Je dient eerst in te loggen om je account in te zien of wijzigingen door te voeren (hierdoor weten we namelijk zeker dat jij het bent). Vergeet niet om de wijzigingen op te slaan door op de knop "bewaar" te klikken.

Via ‘Mijn Etos klantenkaart’ in je account kun je een van de programmaonderdelen van Mijn Etos aanpassen of je hiervoor afmelden. Wanneer je je afmeldt, worden bijbehorende gegevens automatisch verwijderd en ontvang je ook geen nieuwsbrieven meer met betrekking tot deze programmaonderdelen. Vergeet niet om je afmelding te bevestigen door op de knop "bewaar" te klikken.

Mijn wijzigingen worden niet opgeslagen, wat nu?

Controleer eerst of je je wijzigingen ook daadwerkelijk bevestigt door op de knop "bewaar" te klikken. Als je de wijzigingen niet direct ziet, sluit dan eerst je account af door in het geval van de kaart uit te loggen, of in het geval van de app terug te keren naar het hoofdscherm of deze eventueel helemaal af te sluiten. Open daarna het account weer en controleer of de wijzigingen nu wel verwerkt zijn.

Als de wijzigingen nog niet verwerkt zijn, probeer het dan het nogmaals door de gegevens opnieuw te wijzigen en op "bewaar" te klikken.

Mochten wijzigingen dan alsnog niet verwerkt worden, neem dan contact op met de Etos Consumentenservice.

Ik wil mij afmelden voor een van de programmaonderdelen, maar dat lukt niet, wat nu?

Controleer eerst of je je wijzigingen ook daadwerkelijk bevestigt door op de knop "bewaar" te klikken. Als je de afmelding niet direct ziet, sluit dan eerst je account af door in het geval van de kaart uit te loggen, of in het geval van de app terug te keren naar het hoofdscherm of deze eventueel helemaal af te sluiten. Open daarna het account weer en controleer of de afmelding nu wel verwerkt is.

Als de afmelding nog niet verwerkt is, probeer het dan het nogmaals door je opnieuw af te melden en op "bewaar" te klikken.

Mochten wijzigingen dan alsnog niet verwerkt worden, neem dan contact op met de Etos Consumentenservice.

Ik wil mijn deelname aan Mijn Etos beëindigen, wat moet ik daarvoor doen?

Je kunt je deelname aan Mijn Etos beëindigen via uitschrijven voor Mijn Etos onderaan de ‘Mijn Etos klantenkaart’ pagina van je account. Hier kun je je in één keer afmelden voor het gehele programma. Je ontvangt dan geen nieuwsbrieven en extra voordeel meer. Ook je spaarpunten voor Etos Cadeau Sparen kom te vervallen.

Nieuwsbrieven

Welke nieuwsbrieven krijg ik allemaal van Mijn Etos?

Mijn Etos kent verschillende soorten nieuwsbrieven, met daarin extra aanbiedingen. Met een Etos kaart ontvang je de nieuwsbrieven en extra aanbiedingen per e-mail. Met een Etos app krijg je de nieuwsbrieven per e-mail en de extra aanbiedingen per e-mail en in de app.

  • Wekelijkse (actie)nieuwsbrief: Altijd op de hoogte van de beste acties uit de folder, de nieuwste producten én extra aanbiedingen speciaal voor jou.
  • Thema nieuwsbrief: Met deze nieuwsbrieven ontvang je regelmatig de beste tips voor jouw gezondheid en blijf je op de hoogte van de laatste beauty trends.
  • Mijn baby, peuter en kleuter: Alles wat je nodig hebt om de eerste jaren van je kind leuk en gezond te maken. Je ontvangt maandelijks deze nieuwsbrief.
  • Mijn zwangerschap: Voordeel, tips en nieuws voor aanstaande moeders en geïnteresseerde partners. Je ontvangt maandelijks deze nieuwsbrief.
  • Verjaardagsnieuwsbrief: Wanneer je in je account je geboortedatum invult, ontvang je van ons een verjaardagsnieuwsbrief.
  • Service gerelateerde nieuwsbrieven: Bij Etos proberen we altijd onze service te verbeteren. Daarom sturen we je soms een servicemail. Daarin staat belangrijke informatie over je account, Etos Cadeau Sparen of we sturen je een vragenlijst.

Ik krijg te veel nieuwsbrieven, wat kan ik daaraan doen?

Je kunt je voor de verschillende nieuwsbrieven uitschrijven. Dat kan op twee manieren:

  1. Door in te loggen op Etos.nl. Vervolgens ga je naar 'Mijn Etos Klantenkaart' en kies je voor 'Nieuwsbrieven'. Selecteer daar welke nieuwsbrieven je aan of uit wilt zetten. Let op: na uitschrijving kun je in verband met de verwerkingstijd de nieuwsbrief nog maximaal één keer ontvangen. Daarnaast ontvang je soms nog een service mail (bijvoorbeeld omdat je een volle spaarkaart hebt).
     
  2. Via de 'afmelden link' in de e-mailnieuwsbrief zelf. Je vindt deze link onderaan de mail.

Ik krijg helemaal geen nieuwsbrieven, terwijl ik me wel voor Mijn Etos heb aangemeld, wat nu?

Na je inschrijving kan het even (soms meer dan een week) duren voordat je je eerste nieuwsbrief met extra aanbiedingen ontvangt.

Mocht je al enkele weken niets ontvangen, controleer dan eerst of het juiste e-mailadres is opgevoerd in je account.

Als je e-mailadres wel klopt, kan het zijn dat de Etos nieuwsbrief met aanbiedingen in je junk-, spam- of reclamefolder terecht is gekomen.

De plaatjes in de nieuwsbrief worden niet getoond, wat nu?

Dit kan liggen aan een niet goed werkende internetverbinding of aan de instellingen van je e-mailprogramma. Mochten de plaatjes na enige tijd nog niet getoond worden, dan kun je op de link "Bekijk de online versie" klikken.

Extra voordeel

Heb ik de kaart nodig om korting te ontvangen in de winkel?

Nee, voor de "gewone" folderaanbiedingen van de huis-aan-huis folder heb je geen Etos kaart of Etos app nodig. Deze aanbiedingen zijn geldig voor iedere klant.

Deelname aan Mijn Etos geeft wel extra korting in de vorm van extra voordeel. Hiervoor heb je een geregistreerde Etos kaart of de Etos app nodig.

Ik kan mijn extra voordeel niet verzilveren, ik heb mijn korting niet gekregen, wat nu?

Controleer eerst of de aanbieding nog geldig is. Als de aanbieding niet langer in de app onder "Mijn aanbiedingen" staat, of als deze in de e-mail nieuwsbrief na klikken weergeeft: "Helaas, deze aanbieding is verlopen", dan is de aanbieding niet langer geldig. Hier zijn verschillende redenen voor: de geldigheidsduur is verstreken, je hebt de aanbieding al een keer verzilverd, je hebt de aanbieding nog niet geactiveerd of het gekozen artikel is geen onderdeel van de aanbieding.

Mocht het artikel onderdeel zijn van een geldige aanbieding, dan heb je alsnog recht op korting. De winkelmedewerker kan je deze korting dan geven.

Mocht het onverhoopt gebeuren dat je geen korting krijgt, maar daar wel recht op meent te hebben, neem dan contact op met de Etos Consumentenservice.

Waarom moet ik mijn voordeel activeren en hoe doe ik dat?

Je moet de aanbieding activeren door op de knop "activeer" te klikken, omdat de aanbieding anders niet werkt op de kassa's in de Etos winkel. Een niet geactiveerde aanbieding geeft geen korting in de winkel.   

Mijn extra voordeel past niet bij mij, hoe kan dat?

Aan het begin van Mijn Etos kennen we nog niet al je voorkeuren en hebben we nog geen inzicht in wat je graag en vaak koopt. Het kan dan zijn dat je een aanbieding ontvangt die niet precies bij je past. Naarmate we je beter leren kennen, zullen de aanbiedingen een steeds betere "match" zijn.

Mocht je aanbiedingen blijven ontvangen die absoluut niet bij je passen, controleer dan of het juiste kaartnummer is ingevuld in je Etos account.

Mocht het probleem blijven bestaan, neem dan contact op met de Etos Consumentenservice.

Waarom krijg ik geen aanbiedingen op geneesmiddelen?

Het is in Nederlandse en Europese wetgeving verboden om kortingen of promoties te geven op geneesmiddelen. Vandaar dat je vanuit Mijn Etos geen extra aanbiedingen op deze producten ontvangt.

Ik heb mij ingeschreven voor Mijn Etos, maar geen extra voordeel ontvangen, hoe zit dat?

Na je inschrijving kan het enkele dagen duren voordat je je eerste nieuwsbrief met extra aanbiedingen ontvangt of dat je extra aanbiedingen krijgt in de app.

Mocht je al enkele weken niets ontvangen, controleer dan eerst of je het juiste e-mailadres hebben opgevoerd in je account. Als je e-mailadres wel klopt, kan het zijn dat de Etos nieuwsbrief met aanbiedingen in je junk-, spam- of reclamefolder terecht is gekomen.

Mocht je nog steeds geen nieuwsbrief of aanbiedingen ontvangen, neem dan contact op met de Etos Consumentenservice.

Het artikel waarvoor ik extra voordeel heb ontvangen, is niet meer op voorraad, wat nu?

Helaas kan het een enkele keer voorkomen dat de voorraad van een extra aanbieding op is of dat een artikel tijdelijk niet leverbaar is. Etos betreurt dat uiteraard ten zeerste. Over het algemeen gelden de extra aanbiedingen op een breder assortiment en kun je een keuze voor een ander artikel maken. Het is echter geen onderdeel van onze actievoorwaarden om een alternatief product aan te bieden of een andere korting. Het is helaas ook niet mogelijk om extra aanbiedingen met een week of langer te verlengen tot een artikel weer op voorraad is.

Mijn extra voordeel is verlopen, kan deze verlengd worden?

Het is niet mogelijk om extra voordeel met een week of langer te verlengen. In elke aanbieding staat aangegeven tot wanneer deze geldig is.

Air Miles

Hoe kan ik mijn Air Miles kaart koppelen aan mijn Etos kaart/app?

In je Etos account kun je je Air Miles kaart koppelen aan je Etos kaart door het nummer van de Air Miles kaart in te vullen. Je vindt je account in de app onder ‘Mijn account’ of op etos.nl bij inloggen.

Mijn Air Miles worden niet bijgeschreven nu ik de kaarten gekoppeld heb, wat nu?

Controleer eerst of de kaarten daadwerkelijk gekoppeld zijn: in je account in de app of online moet je dan het Air Miles kaartnummer zien. Controleer ook of je het juiste kaartnummer hebben ingevoerd. Zo niet, dan kun je dit nummer altijd wijzigen. Je kunt dit ook op de kassabon of het kassascherm zien.

Het duurt overigens altijd enkele dagen, en soms meer dan een week, voordat de Air Miles op je Etos aankopen worden bijgeschreven.

Mocht je na deze tijd nog steeds geen Air Miles hebben ontvangen, neem dan contact op met de Etos Consumentenservice.

Kan ik dezelfde Air Miles kaart aan meerdere Etos kaarten/apps koppelen?

Ja, dit is mogelijk.

Hoe kan ik mijn Air Miles kaart weer ontkoppelen/verwijderen?

Je kunt de Air Miles kaart gemakkelijk ontkoppelen door het kaartnummer te verwijderen uit je account (in de app of op etos.nl). Vergeet dan niet de wijzigingen in account op te slaan.

Kan ik mijn Air Miles kaart ook koppelen als ik niet deelneem aan Mijn Etos (aan een anonieme Etos kaart)?

Nee, het is niet mogelijk om een Air Miles kaart te koppelen aan een anonieme Etos kaart. Je hebt een account nodig om de kaarten te kunnen koppelen. Dit krijg je pas na deelname aan Mijn Etos.

De Etos kaart

Waar kan ik een Etos kaart ophalen?

In iedere Etos winkel in Nederland kun je een gratis Etos kaart ophalen.

Mijn kaart is kwijt/gestolen, wat nu?

Je kunt gratis een nieuwe kaart ophalen in de Etos winkel.

De nieuwe kaart moet wel gekoppeld worden aan je account om weer van de voordelen van Mijn Etos te kunnen profiteren. Je koppelt deze nieuwe kaart eenvoudig door hier in te loggen en bij klantenkaart het nieuwe nummer in te vullen. De gegevens, aankoophistorie en eventueel gespaarde spaarpunten worden automatisch gekoppeld aan de nieuwe kaart. Je kunt gewoon hetzelfde e-mailadres blijven gebruiken. Om extra voordeel te blijven ontvangen, dien je altijd je nieuwe kaart te koppelen in je account.

Kan ik meer dan 1 kaart aan hetzelfde e-mailadres koppelen?

Nee, dat kan niet. De kaart is individueel en elke kaart heeft een uniek nummer.

Je kunt je kaartnummer van de plastic kaart wel invoeren in de app waardoor je zowel de plastic kaart als de kaart in de app naast elkaar kunt gebruiken. Beiden hebben dan het hetzelfde kaartnummer.

De Etos app

Met welke besturingssystemen kan ik de Etos app gebruiken?

De Etos app is geschikt voor iOS (6.0 en hoger) of Android (4.0 en hoger). De app is niet geschikt voor Windows Mobile of andere mobiele platformen.

Waar kan ik de Etos app downloaden?

Je kunt de Etos app downloaden in de App store of via Google Play.

Het downloaden van de app loopt vast, wat nu?

Probeer het later opnieuw en controleer of je de laatste versie van je besturingssysteem hebt.

Ik heb al een Etos kaart, maar wil ook de app gaan gebruiken, hoe gaat dat?

Je kunt de kaart en de app naast elkaar gebruiken. Je moet eerst de app downloaden uit de App store of via Google Play. Log vervolgens in (gebruik niet de link "Meld je dan aan", maar de knop "inloggen") met je bestaande e-mailadres en wachtwoord die je ook gebruikt hebt om je aan te melden met je kaart. Je kaart zit dan automatisch ook in de app.

Is de app ook in het buitenland te downloaden?

De app is in België en Duitsland in de App store of via Google Play te downloaden.

Stappenteller

Hoe werkt de stappenteller in de Etos app?

De stappenteller in de Etos app werkt op basis van de loopbewegingen die je uitvoert. De stappenteller gebruikt geen locatiegegevens (geen GPS tracking), maar werkt op de interne bewegingsensor. Hierdoor kan het voor komen dat een interne stappenteller meer of minder stappen telt dan de Etos stappenteller.

Hoe kan ik deelnemen aan de stappenteller in de Etos app?

Binnen de Etos app meld je je apart aan voor de stappenteller onder "Mijn stappenteller". Je dient hierbij akkoord te gaan met de voorwaarden van de stappenteller. Binnen de stappenteller is iedere paar maanden een nieuwe challenge actief. Deze challenge wordt door Etos uitgeschreven en wordt onder andere via de Etos app kenbaar gemaakt. Wanneer je in de app naar 'mijn nieuwtjes' gaat, dan kan je de looptijd van een challenge in de gaten houden. Ongeacht een eventuele challenge kun je de stappenteller gewoon gebruiken.

Ik heb geen beloning gekregen voor het behalen van een mijlpaal in de stappenteller, hoe kan dat?

Je vindt je beloning onder "Mijn aanbiedingen" in de app en je kunt deze herkennen aan de voetjes in de afbeelding. Je ontvangt hiervoor geen e-mail en je hoeft deze beloning, anders dan normale extra aanbiedingen, niet te activeren.

Ik heb een beloning gekregen, maar kan deze niet verzilveren in de winkel, wat nu?

Het kan zijn dat de beloning inmiddels verlopen is. Je kan een beloning slechts één keer verzilveren in de winkel, daarna verdwijnt deze uit de app en kan de beloning niet nogmaals verzilverd worden.

Hoe werkt de Etos stappenteller?

Met de stappenteller challenge spaar je bij elke mijlpaal van 100.000 stappen voor 5 extra spaarpunten voor het spaarprogramma Etos Cadeau Sparen. Zodra je een mijlpaal behaald hebt ontvang je de 5 extra spaarpunten onder het kopje ‘mijn aanbiedingen’. De spaarpunten worden automatisch toegevoegd bij je volgende aankoop waarbij je de Etos app of kaart laat scannen. Na het scannen van je Etos kaart of app worden de extra spaarpunten automatisch bijgeschreven bij je spaarsaldo. Je spaarsaldo kan je terugvinden onder het kopje ‘mijn spaarkaarten’ in de Etos app of in je account op etos.nl.

De stappenteller telt mijn stappen niet goed, wat nu?

De stappenteller in de Etos app telt je loopbewegingen, maar het kan gebeuren dat deze ook andere bewegingen meetelt (bijvoorbeeld als je op de fiets zit). Dit kan helaas niet voorkomen worden. Als de stappenteller te weinig stappen lijkt te tellen, kan dat komen doordat het besturingssysteem van de mobiele telefoon de stappenteller na enkele uren automatisch uitzet. Dit probleem is te verhelpen door de Etos app af en toe actief te openen. Zo blijft de stappenteller "aan" staan. Verschillende telefoons hebben echter hun eigen hardware. Check de gebruiksaanwijzing van je telefoon voor de juiste instellingen.

Daarnaast is een internetverbinding vereist om de stappenteller actief te kunnen gebruiken.

Let op: Voor iPhone-gebruikers is het van belang dat bij de instellingen van de Etos app de 'Beweging en conditie' en 'mobiele data' aan staan.

In de stappenteller staat dat ik de challenge behaald heb, wat betekent dat?

De Etos stappenteller werkt iedere paar maanden met een nieuwe challenge met een totaaldoelstelling op het totale aantal stappen. Als je het totale aantal stappen gezet hebt, heb je de challenge behaald. Je kunt dan weer meedoen aan een volgende challenge zodra Etos die lanceert. Omdat we bewegen stimuleren, kun je als je de challenge volbracht hebt, altijd de stappenteller blijven gebruiken om te volgen hoeveel stappen je zet. Hiervoor ontvang je dan alleen geen beloningen van Etos.

Mijn totaal aantal stappen is op 0 gezet, hoe kan dit?

Om de zoveel tijd start Etos weer een nieuwe stappenteller challenge. De stappen die je eerder hebt gezet worden dan weer op 0 gezet zodat je opnieuw aan de challenge kunt beginnen. Bij iedere mijlpaal ontvang je weer een beloning.

Etos Cadeau Sparen

Hoe werkt Etos Cadeau Sparen?

Klanten ontvangen bij elke euro 1 spaarpunt en bij 100 spaarpunten is je spaarkaart vol. Klanten sparen bij het spaarprogramma Etos Cadeau Sparen voor gratis producten wanneer je bij je aankopen in onze winkels je Etos kaart of app laat scannen.

Ik heb geen spaarpunten ontvangen bij mijn laatste aankoop, wat nu?

Als er geen spaarpunten zijn ontvangen bij de laatste aankoop dan kunnen klanten met een geldige kassabon in een Etos winkel de punten alsnog op de Etos kaart of app laten bijschrijven.

Ik heb een volle spaarkaart, maar aan de kassa lijkt dat niet zo en nu krijg ik mijn spaarproduct niet mee, wat nu?

In de app kun je controleren of je inderdaad een volle spaarkaart hebt. Deze is zichtbaar onder "Mijn aanbiedingen". Ook kan je je puntensaldo terugvinden in je account. Je hoeft de spaarkaart niet apart te activeren. Een volle spaarkaart is ook altijd zichtbaar als melding op de kassabon. Let wel op de looptijd van de spaaractie: een volle spaarkaart is vier weken geldig.

Ik spaar met de kaart, maar wil de app gaan gebruiken, kan dat?

Dit kan zeker, als je de app gedownload hebt is het belangrijk om met je bestaande mailadres en wachtwoord in te loggen in je account. Het kaartnummer van de app moet worden gewijzigd in het plastic kaartnummer. Je spaarkaart, inclusief je gespaarde aantal punten, staat nu in de app.

Heb jij een andere vraag of staat jouw vraag er niet tussen?

Neem dan contact op met Etos. Je kunt de Etos klantenservice op verschillende manieren bereiken:

Facebook

Twitter

Instagram

Telefoon: (088) 6594245 (maandag tot en met zaterdag van 8:30 tot 17:00 uur)

E-mail: info@etos.nl

 

Totaalbedrag: € 0,00
Bekijk winkelmandje