Alles voor jou bij

Makkelijk en lekker slank

Je wilt graag op je gewicht letten, maar dan wel lekker en makkelijk. Probeer dan eens de maaltijdshakes en maaltijdrepen van Etos eigen merk. Gezond en lekker, essentiële vitamines en mineralen voor een uitgebalanceerd dieet. En dat al vanaf € 0.95!

De maaltijdshakes en -repen van Etos vervangen 1 à 2 maaltijden per dag om je te helpen bij het afvallen. De shakes zijn heerlijk romig van smaak en in elke doos zitten 10 handige sachets om in je tas mee te nemen. Zo heb je ze altijd lekker bij de hand. Kies uit 4 verschillende smaken: café latte, rood fruit, chocolade en vanille. Afvallen was nog nooit zo makkelijk en voordelig!

Met zoveel verschillende smaken kun je met nog meer variatie 1 of 2 maaltijden per dag vervangen en zo je ideale gewicht bereiken en behouden. Dat is niet alleen makkelijk, het is ook nog eens lekker!

Maaltijdshakes

Verkrijgbaar in de smaken choco de luxe, café latte, rood fruit en vanille.
Per doos € 5.99

Maaltijdrepen

Verkrijbaar in de smaken pinda nougat, chocolade, muesli kokos en framboos witte chocolade.
Per stuk vanaf € 0.95

Het vervangen van 1 maaltijd per dag ondersteunt de gewichtsbeheersing. Het vervangen van 2 maaltijden per dag helpt bij het afslanken. KOAG/KAG nr 38-1214-1660.

  • Wist je dat … In één glas 'gezond' vruchtensap zomaar 8 suikerklontjes zitten?
  • Wist je dat … Een regelmatige balansdag goed is? Vervang die dag een of twee maaltijden met een shake of een reep. Het vervangen van 1 maaltijd per dag ondersteunt gewichtsbeheersing; het vervangen van twee maaltijden helpt bij het afvallen
  • Wist je dat … Een handje naturel popcurn slechts 39 calorieën bevat en 10 gram pure chocolade 54 calorieën?
  • Wist je dat … Bewerkt voedsel vaak toegevoegde suikers bevat? Eet zo veel mogelijk vers en van het seizoen. Diepvriesgroente wordt vaak snel na het oogsten ingevroren en kan dus reuze vers zijn.
  • Wist je dat … Je niet elke dag op de weegschaal moet staan? Je gewicht fluctueert van dag tot dag. Eens per week wegen is meer dan genoeg. Beloon jezelf!
  • Wist je dat … Het beter is om elke dag een half uur matig intensief te sporten dan eens per week een uur zeer intensief? Onthoud: traplopen, tuinieren, fietsen en wandelen is óók bewegen.