Alternative text missing

Zakelijk bestellen

We hebben goed nieuws! Vanaf heden werkt Etos zakelijk samen met Albert Heijn zakelijk. Bestel het Etos assortiment gemakkelijk met je boodschappen via Albert Heijn zakelijk!

Het is daarom niet meer mogelijk om een zakelijke bestelling via Etos te plaatsen. Natuurlijk blijf je als zakelijke klant van harte welkom bij Etos.nl voor online bestellingen. Je kan dan alleen niet meer op rekening bestellen en ontvangt geen BTW factuur meer. Lees verder voor meer informatie.

Wil je het gehele assortiment blijven bestellen bij Etos dan kan dat met een consumenten account. Stuur dan een e-mail naar zakelijk@etos.nl en vermeld daarin jouw klantnummer of emailadres waaronder het account is geregistreerd. Je zakelijke account wordt dan verwijdert zodat je een consumenten account kunt aanmaken.

Liever gebruik maken van het gemak van 1 bestelling, 1 levering & 1 factuur? Maak dan een zakelijk account aan bij Albert Heijn.

Voordelen zakelijk bestellen via Albert Heijn

  • Altijd je Etos en AH boodschappen op het werk bezorgd
  • Etos Woezel & Pip Luier Megabox nu met 25% korting bij Albert Heijn zakelijk.
  • Achteraf betalen via automatische incasso of op rekening
  • Bezorgmomenten tussen 7.00 en 22.30
  • Maatwerk en accountmanager voor grote organisaties

Veelgestelde vragen

  1. Waarom kan ik geen zakelijk account meer aanmaken bij Etos?
    Per augustus 2022 is het niet meer mogelijk om een nieuw zakelijk account aan te maken via Etos.nl. Dat komt omdat we samen zijn gaan werken met Albert Heijn. Als zakelijke klant kan je nu een deel van het Etos assortiment mee bestellen met de boodschappen en zo profiteren van de zakelijke gemakken zoals een btw factuur en het op rekening bestellen. Speciaal voor kinderdagverblijven is de Etos Woezel & Pip Luier Megabox in een aantal maten beschikbaar met 25% korting in het zakelijk assortiment van AH.nl.

  2. Wanneer stopt Etos zakelijk? En tot wanneer kan ik bestellen?
    Per 1 maart 2023 is het niet meer mogelijk zakelijke bestellingen te plaatsen. Je kunt tot en met 28 februari 2023 zakelijke bestellingen plaatsen.

  3. Tot wanneer kan ik een bestellingen retourneren?
    Producten die je in de webshop hebt gekocht, kun je binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling gratis naar ons terugsturen via PostNL.

  4. Kan ik als bedrijf met een consumenten account bestellen?
    Dat kan zeker! Maak hier een account aan. Je ontvang je bestelling van ons zoals je gewend bent. Je kan alleen niet meer op rekening betalen en je ontvang geen BTW factuur meer van ons.

  5. Wat zijn de voordelen van het aanmaken van een AH account?
    Wanneer je een AH account aanmaakt kan je zowel drogisterij producten als uw boodschappen in 1 bestelling plaatsen: 1 bestelling, 1 bezorging, 1 factuur.

  6. Welk Etos assortiment is beschikbaar via Albert Heijn?
    Speciaal voor kinderdagverblijven is vanaf nu de Etos Woezel & Pip Luier Megabox in een aantal maten beschikbaar met 25% korting in het zakelijk assortiment van AH.nl. Daarnaast is deel van het Etos assortiment beschikbaar. We werken er aan meer Etos producten beschikbaar te krijgen.

  7. Waarom is Etos zakelijk samen gegaan met Albert Heijn?
    De afgelopen maanden hebben wij hard gewerkt aan Etos zakelijk. Wij hebben gemerkt dat binnen de branches die wij bedienen er vraag is naar oa. een ruimer assortiment met ook food producten, 1 levering, 1 bestelling, 1 factuur en OCI koppelingen. Door Etos zakelijk samen te voegen met Albert Heijn zakelijk kunnen wij aan deze vraag voldoen en zo jouw als klant gemak bieden.

  8. Hoe maak ik een zakelijk account aan bij AH?
    Maak hier gemakkelijk en snel een zakelijk account aan.​

  9. Hoe maak ik een Etos consumenten account aan?
    Wil je een Etos account aanmaken met hetzelfde emailadres als je zakelijke account? Stuur ons dan mail naar zakelijk@etos.nl en vermeld daarin uw klantnummer of emailadres waaronder het account is geregistreerd. Wil je een Etos account aanmaken met een ander emailadres dan je zakelijke account? Dat doe je hier.

  10. Kan ik na 1 maart nog in mijn account?
    Nee. Alle zakelijke accounts worden per 1 maart gedeactiveerd en verwijderd.

  11. Wat gebeurt er met de gegevens in mijn account?
    De gegevens die we vanuit juridisch of belastingtechnisch oogpunt moeten bewaren, bewaren we. De rest van de gegevens zullen worden verwijderd.

  12. Blijft het nog mogelijk om oude facturen op te vragen?
    Indien je het ordernummer beschikbaar hebt, kan een kopie van een factuur nog worden opgevraagd.

  13. Heb je een vraag voor Etos zakelijk?
    Neem dan contact met ons op via zakelijk@etos.nl. Wij reageren dan zo snel mogelijk op je vraag.

  14. Meer weten over zakelijk bestellen bij Albert Heijn?
    Bekijk de veelgestelde vragen over zakelijk bestellen bij Albert Heijn.
Bekijk

Wij adviseren om Microsoft Internet Explorer 11 en lager niet te gebruiken. Voor veilig en optimaal gebruik van onze website adviseren wij het gebruik van Google Chrome, Microsoft Edge, Mozilla Firefox of Apple Safari.