Skin vision check je vlekje

Check je vlekje campagne

Etos, Drs. Leenarts en SkinVision gaan strijd aan tegen huidkanker en start campagne 'Check je vlekje'.

PERSBERICHT

Zaandam, 26 maart 2021
 

Etos, Drs. Leenarts en SkinVision gaan strijd aan tegen huidkanker

Start campagne 'Check je vlekje'


Etos vindt het belangrijk om een bijdrage te leveren aan een gezonde samenleving. De drogisterijketen slaat daarom met Drs. Leenarts en SkinVision de handen ineen om meer bewustwording te creëren over het thema huidkanker en om vroegtijdige herkenning van verdachte (moeder)vlekjes te stimuleren. Tot en met oktober krijgen alle klanten bij aankoop van een zonnebrand- of aftersunproduct naar keuze een voucher voor één gratis SkinVision skincheck ter waarde van €6,99.

Etos start de campagne ‘Check je vlekje’ in samenwerking met de SkinVision-app en Drs. Leenarts, de vertrouwde Etos-dermatoloog. SkinVision is een medische app, ontwikkeld door dermatologen, om vlekjes op de huid te controleren. Met de app kunnen verdachte huidplekken worden gecheckt zodat op tijd de juiste zorg gezocht wordt. Het controleren van huidplekken gaat door middel van zelfgemaakte foto's die worden beoordeeld met het SkinVision's algoritme. Het algoritme van SkinVision is gebaseerd op honderdduizenden foto's die klinisch gevalideerd zijn door dermatologen. Gefotografeerde vlekjes worden vergeleken met de afwijkende verschijnselen die bij de meeste vormen van huidkanker voorkomen. Op basis van de gemaakte vergelijking wordt een advies opgesteld zodat er op de juiste wijze kan worden gehandeld.

Dermatoloog Drs. Leenarts geeft op de landingspagina etos.nl/checkjevlekje tips en tricks over huidveroudering, huidverzorging in het algemeen en verzorging van de huid in de zon.

Etos vindt het belangrijk om klanten meer en meer bewust te maken van de gevaren van de zon. Tot en met begin oktober ontvangen alle klanten bij aankoop van een zonnebrand- of aftersunproduct een voucher voor 1 gratis skincheck van SkinVision ter waarde van €6,99.

De ‘check je vlekje’ campagne sluit aan bij de strategie van Etos om dé wellbeing-partner voor haar klant te zijn en iedereen te helpen zich elke dag goed te voelen.

Lees hier meer over de Skin Vision app.

Artikel opslaan

Bekijk

Wij adviseren om Microsoft Internet Explorer 11 en lager niet te gebruiken. Voor veilig en optimaal gebruik van onze website adviseren wij het gebruik van Google Chrome, Microsoft Edge, Mozilla Firefox of Apple Safari.