Vertraging op bezorgen van bestellingen en retouren. Lees meer

Coronavirus persbericht

Corona update

Het Coronavirus brengt heel veel onzekerheid met zich mee. En vragen. Bij Etos doen we elke dag ons uiterste best om al jouw vragen te beantwoorden. Vind hier de meestgestelde vragen en actuele informatie omtrent Corona en de maatregelen in onze winkels en webshop.

Belangrijke mededeling

We zijn natuurlijk geen arts, maar zijn als gecertificeerd drogist voor veel mensen wel het eerste aanspreekpunt waar het gaat om hygiëne en gezondheid. Dit is een bijzondere tijd, met bijzondere uitdagingen. We leven met elkaar mee. Het is iets dat ons allemaal aangaat en dat we samen oppakken. En daarom vragen we om je hulp. Koop wat nodig is en houd in je achterhoofd dat er heel veel anderen zijn die ook onze producten nodig hebben.

Met vriendelijke groet,

Saskia Egas Reparaz
Algemeen directeur Etos

Veelgestelde vragen

1. Zijn jullie winkels open?
    Als gecertificeerd drogist is Etos voor velen het eerste aanspreekpunt op het gebied van hygiëne en gezondheid. Daarom blijven alle Etos-winkels deze weken wél open. Wel hanteren wij bepaalde veiligheidsvoorschriften in de winkel zoals op deze pagina omschreven. Wil je liever niet de deur uit? Dan kun je uiteraard ook gewoon online bestellen via etos.nl.

Benieuwd naar onze openingstijden? Raadpleeg onze winkelzoeker.

2. Is er voldoende voorraad?
    Over het algemeen zijn onze producten op voorraad, maar komt het wel voor dat sommige producten eerder uitverkocht zijn dan dat je normaal van ons gewend bent. Daarnaast ligt onze focus op dit moment op het bevoorraden van producten die in deze tijd essentieel zijn, dus het kan voorkomen dat het wat langer duurt voordat andere producten weer voorradig zijn.

3. Waarom kan ik van sommige producten maar een maximaal aantal bestellen?
    Het klopt dat je van sommige producten op dit moment maar één of een paar tegelijk kan bestellen. Dit omdat er veel anderen klanten zijn die deze producten ook nodig hebben. We proberen op deze manier iedereen te voorzien.

4. Wanneer wordt mijn online bestelling geleverd?
    Vanwege een enorme toename in bestellingen hebben wij een vertraging opgelopen met het verzenden van alle bestellingen. Momenteel kan het naar verwachting ongeveer 2 werkdagen duren voordat jouw bestelling bezorgd wordt. De verzendbevestiging email met daarin de Track & Trace code van PostNL ontvangt je ook pas na ongeveer 2 werkdagen. We doen ons uiterste best om alle bestellingen zo snel mogelijk te bezorgen.

Haal je je pakket op bij één van onze winkels? Wees je er dan van bewust dat ook deze pakketjes later aan de winkels worden geleverd. Houd daarom de Track & Trace code van PostNL goed in de gaten.

Veiligheidsvoorschriften in de winkel

Denk aan jezelf en aan elkaar. Houd je daarom aan de volgende richtlijnen als je naar een van onze winkels komt:

• Kom alleen de winkel binnen.
  • Gebruik altijd een winkelmandje.
  • Houd in de winkel 1,5 meter afstand van andere klanten en medewerkers.
  • Als de winkelmandjes op zijn, dan is het maximale aantal klanten voor deze winkel bereikt.
  • Als de winkelmandjes op zijn, blijf buiten wachten (minimaal 5 meter van de ingang) en houd ook hier 1,5 meter afstand van elkaar.
  • Betaal zoveel mogelijk contactloos (pinpas of mobiele telefoon) en/of reken waar mogelijk af bij onze zelfscan kassa's.

Daarnaast is het gebruik van testers en de verkoop van schepsnoep voorlopig niet mogelijk.

Volg indien nodig altijd de instructies op van onze medewerkers. Zo zorgen we samen voor een veilige werkplek en een veilige winkelomgeving. En natuurlijk zijn we er ook online voor je, op Etos.nl. Samen houden we het veilig. Bedankt voor je hulp.

Informatie over het Coronavirus

Kijk voor actuele informatie omtrent het Coronavirus op www.rivm.nl

Bekijk winkelmandje