Vertraging op bezorgen van bestellingen en retouren. Lees meer

 

 

 

Bekijk hier de meest actuele informatie over vertraging op bestellingen

Geupdate: donderdag 2 april 2020

 

Vertraging op bezorging van bestellingen
Vanwege een enorme toename in bestellingen hebben wij vertraging opgelopen met het verzenden van deze bestellingen. Momenteel kan het naar verwachting ongeveer 2 werkdagen duren voordat jouw bestelling bezorgd wordt. De verzendbevestiging email met daarin de Track & Trace code van PostNL ontvangt u ook pas na ongeveer 2 werkdagen. We doen ons uiterste best om alle bestellingen zo snel mogelijk te bezorgen.

Haal je je pakket op bij één van onze winkels? Wees je er dan van bewust dat de pakketjes ook later aan de winkels worden geleverd. Houd daarom de Track & Trace code van PostNL goed in de gaten.

Vertraging op het verwerking van retouren
Door de enorme toename in bestellingen hebben wij momenteel ook een achterstand op met het verwerken van alle retourenzendingen. De achterstand op het verwerken van de retourzendingen is momenteel enkele dagen. Door deze vertraging op het verwerken van de retourzendingen, zal het retour bedrag van je bestelling ook enkele dagen later worden overgemaakt op je bankrekening.

Beperkte beschikbaarheid van voorraad
Door de enorm toegenomen vraag kan het zijn dat sommige artikelen snel uitverkocht raken. Wanneer een product is uitverkocht, raden wij je aan één van onze andere winkels te bezoeken. Onze klantenservice kan momenteel niet inzien in welke winkel bepaalde artikelen nog op voorraad zijn en kan hier daardoor niet over informeren.

Excuses voor het ongemak en dank voor je begrip.

Liefs, Etos

 

Bekijk winkelmandje