Slaapprofiel

Slaapkwaliteit

slaapkwaliteit

Hoe verbeter je jouw slaapkwaliteit?

Is je slaapkwaliteit goed, dan voel jij je de hele dag energiek. Maar voel jij je ‘s morgens niet fit dan is het belangrijk extra aandacht te besteden aan het verbeteren van je slaapkwaliteit.

Tips om je slaapkwaliteit te verbeteren


1. Houd je niet bezig met hoe vaak je ‘s nachts wakker bent geworden of hoeveel uur je geslapen hebt. Maar leg je focus op de dag, op je leven, want alles wat je aandacht geeft groeit. Geef je een plant geen water, dan zal deze sterven. Dit geldt ook voor je gedachten. Geef je er geen aandacht aan, dan verdwijnen ze naar de achtergrond.


2. Zet je wekker zo neer dat je de klok niet ziet. Hierdoor kom je niet in de verleiding om ‘s nachts als je wakker wordt op je wekker te kijken. Dit geeft rust en zorgt ervoor dat je geest niet onnodig geactiveerd wordt tijdens de nacht.




3 producten om beter te slapen

1

Slaap als een roos

Gebruik dit kussentje met een geurige kruidenmix van lavendel en roos. Lavendel heeft een kalmerende werking en helpt bij het ontspannen van lichaam en geest.

Lees meer
€ 8,99
2

Weg met de spanning

Als slapeloosheid voortkomt uit spanning, is mandarijnenolie een prettig middel. Druppel op een geursteentje of in een verdamper en ontspan.

Lees meer
olie
€ 9,95
3

Chi wood geurverspreider​

Een geursteen voor subtiele verdamping van etherische olie. Plaats naast het bed en combineer met mandarijnenolie om ontspannen in slaap te vallen.

Lees meer
€ 3,95
Bekijk winkelmandje

Wij adviseren om Microsoft Internet Explorer 11 en lager niet te gebruiken. Voor veilig en optimaal gebruik van onze website adviseren wij het gebruik van Google Chrome, Microsoft Edge, Mozilla Firefox of Apple Safari.