Slaapprofiel

Ademhaling

slaapkwaliteit

Hoe verbeter je je ademhaling?

Ademhaling is essentieel om goed te slapen. Heb je vaak een droge mond als je ‘s nachts wakker wordt, dan is de kans reëel dat je slaapt met je mond open. En dit kan de oorzaak van snurken zijn.

Tips om je ademhaling te verbeteren


1. Neem overdag de tijd om te letten op je ademhaling. Adem je per minuut meer dan 8 keer in en uit, dan zit je te hoog in je ademhaling. Dit is een teken dat je gestresst bent. Breng je ademhaling bewust omlaag (buikademhaling), dit duurt niet meer dan een minuut en je geest komt onmiddellijk te rust.


2. Als je ‘s morgens opstaat, ga dan zo snel mogelijk naar buiten en adem frisse ochtendlucht in. Adem 5 tot 10 keer diep in en uit. Dit activeert je lymfatisch systeem en is een fantastische start van de dag. Maak het een vast onderdeel van je ochtendroutine.




3 producten om beter te slapen

1

Stop met snurken

Mr. Anti Snurk is een anti-snurkbeugel die ervoor zorgt dat tijden het slapen je onderkaak niet naar beneden zakt. Hierdoor blijven de luchtwegen goed open en zul je niet meer snurken.

Promotie:
Van € 27,95 voor € 22,95
2

Slaap zacht

Word je wakker van je eigen gesnurk? Gebruik dan deze oordopjes. Je gaat er niet minder van snurken, maar door het geluiddempende effect slaapt je wel beter door! Ook handig voor je partner!

€ 8,99
3

SmartNora snoring solution​

De SmartNora hoort wanneer je aan het snurken bent. Zodra je herrie maakt wordt dit apparaat geactiveerd en gaat het voorzichtig bewegen waardoor je minder gaat snurken.

€ 329,95