Slaapprofiel

In en doorslapen

slaapkwaliteit

Hoe slaap je beter in en door?

Als je langer dan 20 minuten nodig hebt om in te slapen, dan heb je vermoedelijk een inslaapprobleem. En bij doorslaapproblemen, neemt je brein het midden in de nacht over. Vaak knap vervelend, maar gelukkig zijn er goede strategieën om dit aan te pakken.

Tips om beter in en door te slapen


1. Moeite met in- of doorslapen, probeer dan eens de movie methode. Doe alsof je de regisseur bent van een film, denk na over het scenario in je hoofd, wie zijn de hoofdrolspelers, waar speelt het verhaal zich af, en voordat je het weet ben je weer ingeslapen.


2. Neem voor het slapen gaan een warme douche, niet heet, maar warm. Dit ontspant je lichaam. En door de lichte koude bries als je uit de douche stapt, krijgt je lichaam een subtiel signaal dat het bedtijd is. Zo kruip je heerlijk mellow in je bedje. Slaap lekker




3 producten om beter te slapen

1

Rustgevende muziek en genegenheid

Lig je 's nachts regelmatig wakker en heb je moeite met opnieuw in slaap vallen? Maak kennis met de Somnox Slaaprobot: jouw nieuwe beste vriend in bed! De slaaprobot helpt je met in slaap vallen en doorslapen.

€ 599,00
2

Ontspannen naar bed

Voel je je gespannen? Breng wat olie aan op je handen/vingertoppen en masseer het zachtjes in de (hoofd)huid of haar punten. Of gebruik een paar druppels essentiële olie als massage, bad of huidolie.

Promotie:
olie
Van € 16,99 voor € 13,59
3

Kalmeer jezelf

De Dodow Sleep Aid helpt je om fysiek en mentaal te ontspannen zodat je sneller in slaap valt. Het helpt met je ademhaling wat concentratie vergt. Hierdoor verdwijnen gedachtes die je normaal wakker houden.

€ 49,95