Slaapprofiel

Slaaproutine

slaapkwaliteit

Hoe verbeter je jouw slaaproutine?

Een goede slaaproutine helpt je om beter te slapen. Het zijn alle handelingen die je doet voordat je gaat slapen en die als je ‘s morgens wakker wordt. Hoe meer regelmaat op dit punt, hoe beter je zult slapen.

Tips om je slaaproutine te verbeteren


1. Probeer minimaal 90 minuten van te voren geen schermen meer te gebruiken. En heb niet alleen ‘s ochtends maar ook ‘s avonds een vaste routine. Dan weet je lichaam dat het slapengaan eraan komt.


2. Wat je overdag doet, bepaalt hoe je ‘s nachts slaapt. Neem daarom overdag voldoende pauzes. Dit brengt je geest tot rust en heb je ‘s avonds minder moeite om de dag of je werk los te laten. Een overactieve geest staat namelijk een goede nachtrust in de weg.




3 producten om beter te slapen

1

Spray je zorgen weg

Spray dit mengsel van etherische oliën van lavendel en kamille voor het slapen gaan op je kussen. Deze kalmerende geuren helpen je om ontspannen in slaap te vallen.

Promotie:
spray
Van € 8,49 voor € 6,79
2

Philips Wake-up light

Simuleert een natuurlijke zonsondergang zodat je uitgerust wakker wordt. De lampjes regelen je ademhaling en helpen je om ontspannen in slaap te vallen.

€ 159,00
3

Sweet dreams

Help je geest te ontspannen en stimuleer een goede nachtrust met deze slaap balm. Breng aan op je hartslagpunten (pols, slaap en nek) voor een langer geur effect.

Promotie:
Van € 8,49 voor € 6,79